Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

کسب و کار شما؛ خُرد باشد یا کلان،  تولید باشد یا عرضه، مشاوره باشد یا فروش، حضوری باشد یا آنلاین؛ نیاز به معرفی و شناساندن به متقاضیان و نیاز مندان دارد. در هر گوشه از این کره ی خاکی دست به کار پیشه و کار و درامدی هستید باید خود و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. به عبارت واضح تر تبلیغات یکی از ارکان موفقیت در کسب و کار است. بگذارید با طرح یک سوال به اهمیت تبلیغات بیشتر پی ببریم. « تبلیغات بر رفتار مصرف کننده چه تاثیری می گذارد؟»


 عمده ی  مصرف کنندگان برای دیدن تبلیغات اقدام به خصوصی  انجام نمی دهند (مگر اینکه تبلیغات آنچنان قابل توجه که مدت ها در ذهن و خاطره ی مخاطب یا همان مشتری باقی بماند). در جنین وضعیتی  تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده جلوه می کند.. یک تبلیغ خوب باعث بالا رفتن  فروش و آگاهی مشتریان  از برند  مورد نظر شما می شود به خاطر داشته باشید تبلیغات دغده ی اصلی مشتریان نیست.بلکه، مسیری مناسب  برای آشنایی از محصولات یا خدمات مورد نیاز آنها است . اگاهی از  راههای تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده به شما این  امکان  را می دهد تا  تبلیغات قوی تر و به یاد ماندنی تری عرضه کنید.

اولین کار تبلیغات این است که به مشتریان و مخاطبین  اطلاع دهد، محصول یا خدمات شما در دسترس آنها است. افرادی که تبلیغات را مشاهده می کنند از  محصولات شما و نحوه ی عرضه ی آن  اطلاعات لازم را  کسب می کنند. تبلیغات، ویژگی های محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اینکه یک تبلیغ موثر باشد، باید به اندازه کافی ویژگی های محصول را به نمایش بگذارد تا بدین ترتیب  حس کنجکاوی مخاطب برانگیخته شود.ثبت  شماره تلفن پل ارتباطی ارتباطی شما با  مصرف کنندگان است تا چنانچه  سؤال یا اطلاعات بیشتری  درباره محصول یا خدمات شما بخواهند بتوانند  با شما تماس بگیرند.، پس هر تبلیغ یا هر آکهی تبلیغاتی باید بتواند در ذهن مخاطب ذهنیت  مساعدی در خصوص محصول یا خدمات شما به وجود آورد.

بیشتر صنایع و خدمات  با رقابت سالم اسباب رونق و پیشرفت کسب و کار خود را به وجود می آورند . آنچه شما را از رقیب کاری تان متمایز می کند این است که شما به چه ترتیب یک نوع محصول یا خدمات مشابه را به طور متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهید، و این تفاوت را چگونه و به چه روشی به مخاطب و مشتری خود انتقال می دهید.

مصرف کنندگان تبلیغات شما را تماشا می کنند و تشخیص می دهند خدمات و محصولات شما چگونه می تواند آنها را خوشحال تر کرده یا زندگی و کار  آنها را بهبود بخشد. این واکنش مصرف کننده به شما، خدمات و محصولات شماست. تبلیغات موفق باید بتواند  شرایط را در مشتری ایجاد کند که  مصرف کنندگان را در کوتاه ترین زمان ممکن  به سوی خریدترغیب کند. مثلا محصول شما ویژگی مضاعفی نسبت به سایر محصولات داشته باشد. به عنوان مثال اگر اتوبخار تولید می کنید. سیستم هوشمندی روی سیستم بخار آن نصب کرده اید که آهار و لایی یقه و آستین ها را با کنترل حجم بخار خروجی دیرتر از بین میبرد. بدیهی است در چنین وضعیتی مشتریان آناً محصول شما را به نمونه های مشابه ترجیح می دهند.

 نکته ی پایانی این که تبلیغات، در بازار به ویژه در بازارهای  رقابت محور امری الزامی است. درک چگونگی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری را برای تبلیغات داشته باشید که به هر جزئیاتی توجه کند. گروه تبلیغاتی فانوفا امکان بهترین و سریعترین و مدرن ترین تبلیغا ت را با توجه به شیوه های اثر گذار تبلیغاتی مدرن به صورت رایگان در اختیار شما تولیدکنندگان، عرضه کنندگان، صاحبان صنایع خرد و کلان و مشاوران قرارداده است. تنها با یک کلیک از مزایای تبلیغاتی گسترده ی گروه تبلیغاتی فانوفا بهره مند شوید و اگهی تبلیغاتی  خود را در وبسایت www.fanofa.com در معرض دید تمامی فارسی زبانان سراسر جهان بگذارید.

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#سنجش#آموزش#گروه#fanofa

آموزش سگ و تربیت سگ در ونکوور

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

آموزش سگ و تربیت سگ

مربی سگ آموزش و تربیت سگ رفع اختلالات رفتاری مشاور انتخاب مناسب ترین نژاد پانسیون روزانه هفتگی و ماهیانه.

کانادا ونکوور

شماره تماس:16046553535+

فرزانه فرزین

https://www.fanofa.com/dog-training-fanofa0001838.htm



تربیت صحیح سگ خانگی به چه ترتیب است؟این سوال اغلب آنهایی است که سگ را به عنوان حیوان خانگی برای خود برگزیده اند.سگ خانگی نباید دیگران راگاز بگیرد ویا بدون دلیل به دیگران حمله ور شود. بهنظرشما  برای پیشگیری از گارفتن سگ های خانگی چه باید کرد؟  پیشنهادات پرورش دهندگان حیوانات خانگی در این خصوص چیست ؟

علت رفتارخشونت بار سگ، به میزان قابل توجهی این است که صاحب یک سگ، فاقد دانش و آگاهی لازم درخصوص نحوه ب درست  تربیت سگ می باشد.
برخی  افراد زمانی که سگی وارد منزلشان  می شود فکر می کنند این حیوان وسیله ای برای سرگرمی است  و با آن شروع به بازی می کنند، بی آنکه بدانند این بازیها برای سگ چه مفهومی دارد.
یکی از رایج ترین بازیها دادن پارچه و یا هر وسیله دیگر به دهان سگ و کشیدن سر دیگر توسط صاحب است. در این بازی سگ می آموزد که چگونه فک خود را محکم ببندد و این روشی برای آموزش گرفتن به سگ است، شاید دیده باشید زمانی که توپ و یا اسباب بازیی را برای  یک سگ پرتاب می کنند سگ وقتی  آنرا گرفت دیگر پس نمیدهد. در این زمان نیز نباید توپ را از دهان سگ بیرون  کشید بلکه باید جایزه ای در دست بگیرید و به سگ پیشنهاد بدهید  تا  برای گرفتن آن دهان اش را  را باز کند و بدین ترتیب توپ از دهانش رها شود و شما هم در عوض آن، جایزه‌ی سگ رابه او بدهید. گاه گاهی بر خی صاحبان سگ  با سگ خود کشتی می گیرند و حیوان را به عقب هل می دهند و حتی  خرناس می کشند و سگ نیز متقابلا  همان رفتار را انجام می دهد در تربیت سگ این روش آموزشهای  هجومی  نام دارد. یا گاهی اوقات برخی  افراد که  سگشان در خیابان به کسی پارس می کند نه تنها از رفتار اشتباه سگشان جلوگیری نمی کنند  بلکه با شل کردن قلاده حیوان او را به حمله تحریک می کنند. و این یکی از روشهای آموختن حمله و تهاجم به سگ هاست.
البته در اغلب این موارد صاحبان این رفتارها را ناخواسته انجام می دهند و نادانسته موجب ترغیب سگ ها به اعمال  خشونت می شوند.


توصیه می شود برای پیشگیری از  از گاز گرفتن و رفتار خشن سگ، مطابف مواردذیل رفتار کنید.
۱از انجام بازی هاییکه منجربه تحریک و تقویت خشونت درسگ شود خودداری کنید .
هرگاه سگ دست شما را گاز گرفت دست خود را با ترس عقب نکشید.
۳. هرگاه به کنار  سگ می روید به آن قلاده زده و با زنجیر سگ را تحت  کنترل خودبگیرید.

 ۴. با سگتان جدی باشید  و آموزشهای مقدماتی را هر روز با آن مرور کنید.
۵. در زمان انجام رفتار و اعمال  خشونت بار ، کلمه ی «نه» را محکم و خشن بیان کنید و روی صورت سگ آب بپاشید.
۶. اگر همچنان  به رفتار بد خود  ادامه داد در مرحله آخر زمانی که دست شما را گاز گرفت از داخل دهان سگ فک پائینی را گرفته و فشار دهید و وقتی بی تابی سگ زیاد شد فک پائینش را رها کنید.  از او نترسید درچنین  شرایطی سگ نمی تواند شما را گاز بگیرد.


یکی از نکات مهم در تربیت و پرورش سگ وقت گذاشتن انحصاری صاحب سگ با اوست.  سگ ها  به درستی درمی‌یابند که دقیقا شما به چه میزان خود را و وقت خود را منحصرا به آنها اختصاص داده اید ،  وقتی وارد خانه می شوید ، شروع به نوازش سگتان می کنید و در عین حال با دیگر  اعضای خانه احوال پرسی می کنید. این  نوع وقت گذاشتن که اصطلاحا به آن وقت گذاشتن مصنوعی می‌گویند؛ موجب ناراحتی، نارضایتی و نهایتا افسردگی سگ می گردد.یکی از تفریحات سگ ها آزادانه دویدن در  محیط های آزاد است.فراموش نکنید  سگ شما با توجه به نوع نژادش باید روزانه حداقل یک ساعت پیاده روی داشته باشد.



 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#حیوان#سگ#آموزش#مربی#تربیت#حیوان_خانگی#fanofa

آموزش آمازون در تورنتو

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

CAD 500.00

آموزش آمازون

آموزش آمازون در 6 جلسه همین حالا ثبت نام کنید با تخفیف ویژه 500 $ شماره تماس 6479374224

کانادا تورنتو

شهاب صفی

شماره تماس: 16476475206+

https://www.fanofa.com/amazon-training-fanofa0002015.htm



در دهه 90 میلادی اینترنت در جهان رواج یافت و استفاده از کامپیوتر های شخصی از نیز به همین ترتیب. همچنانی که کاربرد اینترنت در جهان  گسترش می‌یافت، تجارت پیشه گان وکار آفرینان بر آن شدند، از این بستر آنلاین برای گسترش کسب و کارشان بهره ببرند. فروش محصولات به صورت آنلاین فرصت های و پتانسیل های زیادی با خودش به همراه داشت و همین شد که جف بزوس یعنی موسس آمازون دست به کار شد.

سال 1994 بود که جف بزوس (jeff-bezos) پیشه ی پیشینش یعنی معاونت رییس در یکی از شرکت های وال استریت را ترک کرد و به سیاتل آمریکا رفت و فعالیت هایش را برای تاسیس یک استارت آپ آغاز  کرد. این استارت آپ بعدها آمازون نام گرفت. یکی از مسائلی که بزوس را تشویق به فعالیت کرد مقاله ای بود که در آن رشد 2300 درصدی سالانه اینترنت پیش بینی شده بود و همین شد که جف بزوس لیستی از 20 محصولی که از طریق اینترنت امکان فروششان بود را تهیه کرد و همین لیست 20 تایی را به یک لیست 5 تایی کاهش داد که از نظر خودش مهم ترین محصولات بودند. این پنج محصول شامل CDلوح فشرده، سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری، ویدیو و کتاب بودند.

بزوس شهر سیاتل را در آمریکا برای دفتر مرکزی اش انتخاب کرد چرا که سیاتل از نظر تکنولوژی از بقیه شهرها پیشرفته تر بود و یک انتشاراتی خیلی بزرگ هم برای توزیع کتاب نزدیک آن بود. در همین اثنا بود که تلاش های جف بزوس برای جذب سرمایه گذاران شروع شد و توسعه دهندگان حرفه ای برای وب سایتش انتخاب کرد و نتیجه آن بود که در سال 1995 وب سایت تاسیس شد و طی مدت کمی به وب سایت شماره 1 فروش کتاب در سطح وب تبدیل شد.


تنها 4 ماه از فعالیت آمازون می گذشت که تبدیل به یک وب سایت بزرگ و محبوب شد و در بسیاری از نظرسنجی های اینترنتی رتبه ی بالایی را به دست آورد. به طوری که آمازون از 50 ایالت در آمریکا و 45 کشور مختلف دیگر سفارش می گرفت. یکی از تفاوت هایی که آمازون با رقبایش مثل Barnes & noble داشت این بود که در انبار آمازون موجودی نهایتا به 2000 محصول می رسید و بیشتر سفارشات بدون اینکه واسطه ای داشته باشند مستقیما از توزیع کنندگان و عمده فروشان تامین می شد و به دست مشتری می رسید پس عملا انباری درمیان  نبود.

آمازون تلاش بسیاری کرد تا استاندارد بالایی را برای خرید تحت وب به وجود بیاورد چیزی که تا آن زمان اجرا نشده بود. هدف آمازون از این بیزینس فقط کسب سود نبود و توجه بسیاری به مشتری می کرد و شاید دلیل موفقیتش هم همین بود. به همین ترتیب تا قبل از سال 97 میلادی تعداد کتاب هایی که توسط  آمازون فروخته شده بودیک و نیم میلیون عنوان بود.

قیمت کالاهایی که توسط آمازون  عرضه می شد همگی مشمول تخفیف بود وپایین تر  از قیمت بازار.حتی قسمتی در وب سایت وجود داشت تحت عنوان مرکز مشاوره و در این قسمت مشتری ها می توانستند برای خرید کتابی که در حوزه علاقه شان است مشورت بگیرند و آمازون بر اساس تاریخچه خرید مشتری کتاب های نزدیک به سلیقه اش را به او پیشنهاد می داد.

آمازون در ابتدای کار نوآوری هایی هم به منظور جلب و جذب مشتری به کار می بست.. گاهی  به همراه سفارش  مشتری هدیه ی کوچکی  هم می فرستاد و مشتری های خود را از کتاب جدیدی که رسیده بود اطزطریق ایمیل مطلع می ساخت. آمازون در ذیل  صفحه محصول امکان اظهارنظرمشتریان را اضافه کرد. بدین ترتیب  مشتری ها می توانستند توضیحاتی را که می خواهند زیر محصول بگذارند یا در مورد کتاب با دیگران بحث کنند و یا حتی قبل از خرید هر جلد کتاب نظرات را بخوانند و در مورد کتاب تصمیم گیری کنند.

در عرض کمتر از دو سال از فعالیت آمازون، Amazon.com از بخش خصوصی خارج شد و در سال 1997 سهامش را به طور عمومی وارد بازار بورس آمریکا کرد.



یکی دیگر از زمینه های رشد آمازون همکاری با دیگر وب سایت ها بود که اوایل سال 96 روی داد.  داستان از این قراربود سایت های مستقل و شخصی می توانستند تبلیغ یکی از کتاب های دلخواهشان را روی وب سایتشان بگذارند و مشتری را به وب سایت آمازون هدایت کنند. اگر مشتری سفارشی انجام می داد 3 تا 8 درصد کمیسیون به صاحب وب سایت تعلق می گرفت.

در اواسط سال 97 میلادی بود که آمازون قرارداد های بزرگی با شرکت هایی همچون Yahoo، America online، Netscape  و Altavista بست و دریچه ای از شهرت بیشتر به روی کمپانی باز شد. در همین اثنا بود که بزوس اعلام کرد شرکتش اولین خرده فروشی اینترنتی است که به یک میلیون مشتری دست پیدا کرده است. در حالی که در سال ۲۰۱۸ آمازون با فعالیت در ۱۶۰ کشور دنیا سالانه حدود ۲۳۲ میلیارد دلار فروش دارد.

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#آموزش#آمازون#اینترنت#تورنتو#fanofa

 

فروش پسته در هند

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

فروش پسته

با سلام فروش پسته در تناژ مختلف پسته های اکبری ، احمد آقایی ، فندقی ، کله قوچی و بادامی با قیمت مناسب و کیفیت عالی.

هندوستان

شماره  تماس: 919886833317

حسین سینایی

https://www.fanofa.com/salle-pistacia-fanofa0001409.htm


پسته گل سرسبد آجیل ایرانی است. سرشار از  پتاسیم است.  مواد مغذی متعددی دارد و به همین دلیل محصولی است که در سرتاسر جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وبرای سلامتی مفید است. استان کرمان و شهرستان رفسنجان، مراکز اصلی تولید پسته در ایران هستند.ایران  وآمریکا ، از جمله تولیدکنندگان بزرگ تولید و صادرات پسته در جهان به‌شمار می‌روند. گزارشها و آمار حاکی است هفتاد تا هشتاد درصد کل تولید سالانه پسته توسط این دو کشور صورت می گیرد. پسته گیاهی است که از گذشته تا به امروز در مناطق گوناگون ایران کاشته  می‌شده‌است. جنگل‌های وحشی پسته شمال شرق ایران به ویژه مرز افغانستان و ترکمنستان راپوشش داده است. درخت پسته طویلالعمراست و می‌تواند تا ۳۰۰ سال عمر کند. درختان پسته پس از سال هفتم تا دهم به محصول دهی قابل توجه و سال بیستم به حداکثر میزان محصول دهی می‌رسند. این درخت  می‌تواند تا ۱۰ متر رشد کند و به‌طور میانگین ۵۰کیلوگرم محصول در دوره ی دو  ساله تولید کند. پسته گیاهی بیابانی و مقاوم است و در  خاک‌های خیلی شور و سرما و گرما  توانرشد دارد. این درخت برای محصول دهی نیاز به تابستان‌های گرم و خشک و خاک با زه کشی بالا دارد و در مناطق مرطوب یا سردسیر محصول دهی و رشد خوبی ندارد.


روش متداول تکثیر پسته روش کاشت دانه و ایجاد نهال است و معمولاً پس از چند سال با سر برداری و پیوند زدن به گونه پسته ی مورد نظر خود می رسند. پسته به دو گروه گرد و دراز تقسیم‌بندی شده است. در ایران حدود ۹۰ گونه از پسته شناخته شده‌است؛ که تعدادی از آن‌ها به صورت گسترده و تجاری و برخی به صورت پراکنده و محدود کشت می‌شوند.مهمترین گونه های تجاری  پسته درایران عبارتند از :پسته اکبری، پسته خنجری، پسته کله قوچی، پسته احمدآقایی، پسته فندقی یا اوحدی.


پسته از جمله مواد غذایی با ارزش تغذیه ای فراوان است که فواید آن تقریبا تمامی عملکردهای بدن را پوشش می دهند. هرچند تمام مغزهای خوراکی در گروه مواد غذایی سالم و مغذی قرار دارند،  اما، پسته به دلیل ارزش های تغذیه ای کامل خود و فواید آن فوائی فراوانی برای بدن انسان دارد. پسته بیشترین میزان فیبر و چربی را دارد و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب مورد نیاز برای بدن است. پسته سرشار از ویتامین  B6 است.  این ویتامین برای تنظیم قند خون و تشکیل هموگلوبین، مولکولی که اکسیژن را در گلبول‌های قرمز حمل می‌کند، بسیار حائز اهمیت است. پسته مملو از پتاسیم است. نصف فنجان پسته حاوی مقدار مواد معدنی مورد نیاز بدن مانند کلسیم، آهن، منیزیم و مس است. پسته بینایی را تقویت می کند. پسته ضد دیابت است. به کاهش وزن کمک می کند. در سیستم عصبی تعادل ایجاد می کند. سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد. پسته از کم خونی پیشگیری می کند.


 مغزهای خوراکی و از جمله پسته  یک رژیم غذایی سالم و  حتا متعادل را شکل می دهند. با این وجود، باید در مصرف آنها میانه روی واعتدال را رعایت کنیم. مصرف یک مشت از مغزهای خوراکی در روز توصیه شده است. در مورد پسته، مصرف  حدود 30 گرم مغز پسته درروز، توصیه شده است.به خاطر داشته باشید که بهتر است پسته ی خام و یا فاقد نمک را مصرف کنید تا از ورود سدیم بیش از حد به بدن که خود منجر به از بین رفتن  فواید این مغز خوراکی خواهد شد، پیشگیری کنید.

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#پسته#آجیل#اعلا#هند#هندوستان#fanofa

 


اخذ بیمه در ترکیه

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

نگران تمدید کیملیک خود نباشید

ترکیه آنکارا

شماره تماس: 905526265316+

rasa tourist

     https://www.fanofa.com/don-t-worry-about-your-kimlik-extension-fanofa0002004.htm


کیملیک در کشور ترکیه، مدرکی است به مانند کارت ملی ، که هویت و مشخصات  یک شخص در آن درج شده است.درکشور ترکیه  صدور و توزیع کارت  به  زمان زمامداری  امپراتوری عثمانی (ترکیه کنونی) دوره عبدالحمید باز می گردد. . از آنزمان تا کنون کیملیک دستخوش تغییرات فراوانی شده. به روی کیملیک شماره ای درج گردیده و مثل کارت ملی در کشور ایران می تواند سند معتبری در ارائه ی خدمات دولتی و خصوصی باشد. کیملیک به منظورسهولت در خدماتی مانند درمان و شناسایی صادر می گردد و صدور آن به معنای اخذاقامت دائم کشور ترکیه نیست.

در کیملیک  اطلاعاتی ازقبیل نام و نام خانوادگی، ملیت، محل تولد و همچنین اطلاعات مربوط به محل سکونت دارنده کارت  قید می گردد. مدت زمان اعتبار کارت کیملیک بستگی به مدت زمان اجازه اقامت شما دارد. یعنی اداره مهاجرت بر اساس قانون می تواند درخواست اقامت شما را رد کند و یا برای مدت 2 سال بپذیرد . اگر شما در زمان وقت راندوو مدارک کافی در پرونده خود داشته باشید در حالت عادی اقامت یک ساله به شما داده خواهد شد.

ساده ترین شیوه‌ای که شما می توانید از آن طریق کارت اقامت اخذنمایید ، اقامت توریستی کشور  ترکیه است. در این روش شما ملکی را  در یکی از شهرهای ترکیه اجاره  می کنید. به خاطر داشته باشید  اجاره نامه ی ملک  الزاما باید  رسمی و قانونی باشد و در دفاتر ثبت شده باشند. اداره مهاجرت ترکیه اجاره نامه های دستی وغیر رسمی  را معتبر نمی داند. پس از اجاره کردن ملک و به نام کردن کلیه قبوض به نام خودتان  می توانید مدارک خود را به منظور  گرفتن  اقامت توریستی ترکیه و متعاقبا  گرفتن کیملیک آماده کنید.



همچنین می توانید از طریق ثبت شرکت در ترکیه و راه اندازی کسب و کار به اخذ اقامت ترکیه و به دنبال آن گرفتن کارت اقامت  نائل شوید. دیگر روش های گرفتن کیملیک کارت عبارتند از تحصیل در کشور  ترکیه، سرمایه گذاری و خرید ملک. اما ساده ترین و راحت ترین راه؛  همان اخذ اقامت توریستی ترکیه است . فراموش نکنید  طبق  قانون 2020 اقامت  کشور ترکیه بااستفاده از اجاره ملک،  شما تنها  به مدت  یک سال اقامت این کشور را به دست خواهید آورد و نه بیشتر. این محدودیت به دلیل تغییراتی است که در نحوه ی  تمدید مدت  اقامت در کشور  ترکیه در سال 2020 تغییراتی  به وجود آمده.

 به دلیل مجاورت  ترکیه با ایران، مسائل  اقتصادی ، شرایط مساعد  تحصیل و امتیازهای تجاری برای سرمایه گذاری و موقعیت جغرافیایی این کشور تعداد متقاضیان ایرانی که به قصد  تحصیل و کار و سرمایه گذاری  به ترکیه مهاجرت می کنند  روزبه روز رو به فزونی دارد. بسیاری از  اتباع خارجی  که در ترکیه زندگی می کنند تا کنون  به اخذ شهروندی کشور ترکیه نائل نیامده اند. لذا در پی راه هایی برای گرفتن اقامت کشور ترکیه  هستند. با ما تماس بگیریدو تمدید سریع و مطمئن کیملیک خودتان را به ما بسپارید. واقامت دائم خود را با اطمینان خاطر پیگیری کنید.

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان##ترکیه#آنکارا#بیمه#اقامت#توریست#بیمه_توریستی#fanofa