https://fanofa-world.blogsky.com/
# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی # فارسی زبانان
https://www.fanofa.com/web-design-fanofa0002199.htm
طراحی سایت و لوگو
یک آرم بسیار فراتر از یک تصویر است. این یک نقطه شناخت برای مشتریان و یک پایه مهم برای مارک تجاری شرکت شما است. ... یک آرم خوب طراحی شده راهی آسان برای انتقال به مشتریان بالقوه است که تجارت شما حرفه ای ، قابل اعتماد است و کالاها یا خدمات با کیفیت ارائه می دهد. www.dabardesign.com dabardesign #dabardesign #logo #bussiness #arm #professional #company # مهم # طراحی #sepsotlive # کیفیت # خدمات # بوک مارک # بوداپست # تهران #tedextehran #dream_big # 3d_animation_design # 3danimation # Cinema_4d #video #create_your_bissnes # عکسهای # عکس # لوگو
بوداپست
شماره تماس: 36204114324+
سپهر ستودگان
لوگو ؛ نشانی گرافیکی است که در قالب علامت، نماد، تصویر،نوشتار و یا ترکیبی از همه ی اینها باشد.
این نشان توسط شرکتهای گوناگون مانند شرکت های صنتی، خدماتی، تولیدی، تجاری و... و همچنین کسب وکارهای خُرد مورد استفاده قرار میگیرد تا نوع خدمات، اهداف و محصولشان را سریعتر به متقاضیان و مخاطبان بشناسانند. لوگوها به کمک خلاقیت و در اغلب موارد منحصر به فرد بودن و بصری بودن شان در حافظه ی افراد حک شده و ممدت ها در ذهن مخاطب ماندگارند. همانگونه که گفته شد لوگو میتواند ترکیبی از حروف، نشانهها و نماد باشد که به منزله ی چهره و مشخصه یک برند است.طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک محصول یا یک شرکت دارد.بخشی از کسب و کار، محصول یا هویت بصری شما میباشد.لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته میشود. تصویر یک لوگوی خوب که با ایده و ابتکار طراحی شده اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهن مخاطب خطور میکند. لوگوهایی مانند: کوکا کولا، نایک، اپل و ... از این زمره اند. طراحان و گرافیست های مطرح و موفق برای یک لوگو ماندگار و مطلوب ویژگی هایی را برشمرده اند. برخی از این ویزگی ها عبارتند از: سادگی، زیبایی، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف، انسجام، عدم تشابه با علایم دیگر و یا تکراری بودن، هماهنگی لوگو با موضوع، رنگی بودن، به سادگی در خاطر ماندن، گویا و شفاف بودن، اجرای دقیق داشتن و...
اما از مهمترین ویژگیهای طراحی یک لوگو منحصر به فرد بودن آن است.لوگو در عین سادگی، پیام رسان اهداف، نکات و محتوایی است که باید به طور دقیق این مفاهیم در یک تصویر گنجانده شود . به همین دلیل برخی لوگو را یکی از پیچیده ترین موضوعات طراحی گرافیک می دانند. . لوگو مبنا، محتوا و درون مایه ی یک کسب و کار است، به بیان ساده تر لوگو باید در یک چشم به هم زدن، یک برنـــد را در ذهن مخاطب مانا و ماندگار کند.
تا به حال به این نکته توجه کردهاید که وقتی یک نفر را برای اولین بار ملاقات می کنیم و رفتار و ظاهرش به دلمان نمینشیند، تا آخر عمر همین حس را به او داریم؟ حتی وقتی با او آشنا شویم و بیشتر بشناسیم، با این وجود تصویر نچسب اولیه در ذهنمان جولان میدهد. آری، برند شما از طریق لوگو، ظاهر سربرگ، شکل وبسایت و به طور کلی هویت بصری آن تاثیر اولیه و ابدی را در ذهن مخاطب ایجاد میکند.
سال هاست که کارشناسان بزرگترین کمپانی های دنیا تاکید می کنند که لوگو، یکی از مهمترین عوامل شناسایی برند است. اهمیت یک لوگو را مانند اهمیت چشم برای دیدن و زبان برای گفتن می دانند.
https://fanofa-world.blogsky.com
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#مجارستان#بوداپست#طراحی#طراحی_لوگو#لوگو#سایت#fanofa