Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

کسب و کار شما؛ خُرد باشد یا کلان،  تولید باشد یا عرضه، مشاوره باشد یا فروش، حضوری باشد یا آنلاین؛ نیاز به معرفی و شناساندن به متقاضیان و نیاز مندان دارد. در هر گوشه از این کره ی خاکی دست به کار پیشه و کار و درامدی هستید باید خود و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. به عبارت واضح تر تبلیغات یکی از ارکان موفقیت در کسب و کار است. بگذارید با طرح یک سوال به اهمیت تبلیغات بیشتر پی ببریم. « تبلیغات بر رفتار مصرف کننده چه تاثیری می گذارد؟»


 عمده ی  مصرف کنندگان برای دیدن تبلیغات اقدام به خصوصی  انجام نمی دهند (مگر اینکه تبلیغات آنچنان قابل توجه که مدت ها در ذهن و خاطره ی مخاطب یا همان مشتری باقی بماند). در جنین وضعیتی  تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده جلوه می کند.. یک تبلیغ خوب باعث بالا رفتن  فروش و آگاهی مشتریان  از برند  مورد نظر شما می شود به خاطر داشته باشید تبلیغات دغده ی اصلی مشتریان نیست.بلکه، مسیری مناسب  برای آشنایی از محصولات یا خدمات مورد نیاز آنها است . اگاهی از  راههای تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده به شما این  امکان  را می دهد تا  تبلیغات قوی تر و به یاد ماندنی تری عرضه کنید.

اولین کار تبلیغات این است که به مشتریان و مخاطبین  اطلاع دهد، محصول یا خدمات شما در دسترس آنها است. افرادی که تبلیغات را مشاهده می کنند از  محصولات شما و نحوه ی عرضه ی آن  اطلاعات لازم را  کسب می کنند. تبلیغات، ویژگی های محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اینکه یک تبلیغ موثر باشد، باید به اندازه کافی ویژگی های محصول را به نمایش بگذارد تا بدین ترتیب  حس کنجکاوی مخاطب برانگیخته شود.ثبت  شماره تلفن پل ارتباطی ارتباطی شما با  مصرف کنندگان است تا چنانچه  سؤال یا اطلاعات بیشتری  درباره محصول یا خدمات شما بخواهند بتوانند  با شما تماس بگیرند.، پس هر تبلیغ یا هر آکهی تبلیغاتی باید بتواند در ذهن مخاطب ذهنیت  مساعدی در خصوص محصول یا خدمات شما به وجود آورد.

بیشتر صنایع و خدمات  با رقابت سالم اسباب رونق و پیشرفت کسب و کار خود را به وجود می آورند . آنچه شما را از رقیب کاری تان متمایز می کند این است که شما به چه ترتیب یک نوع محصول یا خدمات مشابه را به طور متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهید، و این تفاوت را چگونه و به چه روشی به مخاطب و مشتری خود انتقال می دهید.

مصرف کنندگان تبلیغات شما را تماشا می کنند و تشخیص می دهند خدمات و محصولات شما چگونه می تواند آنها را خوشحال تر کرده یا زندگی و کار  آنها را بهبود بخشد. این واکنش مصرف کننده به شما، خدمات و محصولات شماست. تبلیغات موفق باید بتواند  شرایط را در مشتری ایجاد کند که  مصرف کنندگان را در کوتاه ترین زمان ممکن  به سوی خریدترغیب کند. مثلا محصول شما ویژگی مضاعفی نسبت به سایر محصولات داشته باشد. به عنوان مثال اگر اتوبخار تولید می کنید. سیستم هوشمندی روی سیستم بخار آن نصب کرده اید که آهار و لایی یقه و آستین ها را با کنترل حجم بخار خروجی دیرتر از بین میبرد. بدیهی است در چنین وضعیتی مشتریان آناً محصول شما را به نمونه های مشابه ترجیح می دهند.

 نکته ی پایانی این که تبلیغات، در بازار به ویژه در بازارهای  رقابت محور امری الزامی است. درک چگونگی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری را برای تبلیغات داشته باشید که به هر جزئیاتی توجه کند. گروه تبلیغاتی فانوفا امکان بهترین و سریعترین و مدرن ترین تبلیغا ت را با توجه به شیوه های اثر گذار تبلیغاتی مدرن به صورت رایگان در اختیار شما تولیدکنندگان، عرضه کنندگان، صاحبان صنایع خرد و کلان و مشاوران قرارداده است. تنها با یک کلیک از مزایای تبلیغاتی گسترده ی گروه تبلیغاتی فانوفا بهره مند شوید و اگهی تبلیغاتی  خود را در وبسایت www.fanofa.com در معرض دید تمامی فارسی زبانان سراسر جهان بگذارید.

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#سنجش#آموزش#گروه#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد