https://fanofa-world.blogsky.com/
http://fanofa.blogfa.com/
#fanofa
# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # عکس # عکاسی #عکاسی مُد
عکاس
LUX GRAPHY عکس: مرسده مطهری _lux_graphy عکاس حرفه ای مجاز از IAP عکاسی در فضای باز متخصص در عکاسی مد ، پرتره و سبک زندگی در جورجیا ، ATL
آمریکا، آتلانتا،جورجیا
شماره تماس: 19492933291+
مرسده مطهری
شاید ابتدایی ترین تعریفی که می توان از عکاسی مد (عکاسی مدلینگ اصطلاح غلطی است که در ایران رایج شده و بسیار استفاده میشود. هر چند به زعم برخی ازاهل زبان؛ غلط عوام درزبان درست است.) به دست داداین گونه باشد؛ ساخت یک تصویر که شرحی بصری از بافتار و ساختار وظاهر یک لباس و یا جواهر و یا کیف و … را به بیننده اش تبیین کند.
عکاسی مد در انواع مختلف همچون مجله، کتاب، پوستر و همچنین به صورت آنلاین و هر لحظه بر زندگی ما اثر میگذارد؛ بادیدن عکس تاثیر آنچه که میبینیم چندین برابر است و این یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت عکاسی وعکس در دهه اخیر به شمار می رود. شاید بتوان تاریخچه ی مختصر عکاسیِ مد را به این ترتیب بیان کرد. عکاسی درآغاز کار خود در 1839 برای نخستین بار به منظور تبلیغات ورونق فروش محصولات و کالاهای مختلف فعالیت خود را آغاز کرد. طی سالیان بسیار و گذشت زمان از آن سالها امروزه عکس و عکاسی مد هدفهای دیگری را به غیر از تبلیغ و یا فروش محصولات مختلف پی گرفته است.این سبک از عکاسی؛ سبک زندگی، نگرش، سوژههای مختلف، مکانهای متعدد، سبکهای هنری، بزک و آرایش و پیرایش مو و نوع نگاه و حتی سواد بصری عکاس را به بیننده باز می نمایاند. به خاطر داشته باشید هدف از عکاسی مد، غالباً ایجاد وسوسه و ترغیب بیننده به تمایل برای به دست آوردن یک محصول است. عکاسی مد می تواند بیانگر سبک و سیاق زندگی نیز باشد. طی گذشت سالیان معنا و مفهوم عکاسی مدبه مانند دیگر مفاهیم واقعی و انتزاعی دستخوش تغییرات شده است و این روند با سرعت سرسام آوری همچنان ادامه دارد. شناخت زیبایی های تازه وتغییر تعریف زیبایی در ذهن عکاس شاید اساسی ترین رویداد و دگرگونی در سبک و سیاق کار یک عکاس باشد.
عکس های مد گاهی نهفته و نهان و گاه عیان و آشکار بخشی از ذهن بیننده را به خود مشغول می دارد؛ درجهان پیرامون ما عکس های مد به وفور به چشم می آید و به جزئی از زندگی ما بدل شده است. عکس های مد به جای ما انتخاب می کنند، تصمیم می گیرند و برسلیقه ی ما اثر می گذارند. بسیاریازقضاوت ها وشناخت ها در ذهنیت ما تحت تاثیر ایتن قبیل عکس ها هستند.
عکس های عکاسی مد عمرچندانی زیادی ندارند. بلندای عمر این عکس ها گاه می تواند به کوتاهی یک روز، یک ماه و یا نهایتا یک فصل باشد و پس از آن، باید در فکر تولید تصویری جدید بود چرا که در غیر اینصورت از بازار تبلیغات دیگر برند ها و یا از تغییرات به وجود آمده در جهان مد و عکاسی عقب خواهیم ماند.
یکی دیگر از خصوصیات اصلی عکاسی مد این است که در مجلات و صفحه بندی ها از آنها بسیار استفاده میشود و عکاس باید این موضوع را در هنگام عکاسی در نظر بگیرد تا طراح و صفحه بند بتواند در مرحله صفحه بندی نوشته های لازم را به راحتی در عکس ویا در حواشی آن ثبت نماید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
http://fanofa.blogfa.com/
#fanofa
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#عکاس#عکاسی#عکس#مد#آمریکا#fanofa